Długo dorastałam do tego miejsca w którym obecnie jestem. Przechodziłam przez różne etapy mojej kariery zawodowej. Zawsze wiedziałam na pewno że chce być po stronie ludzi, po stronie klienta. Z tym się czuję najlepiej pomagając moim rozmówcą komunikować ich z wybraną kancelarią prawną. Ważne dla mnie jest to żeby sprawę którą razem przygotowujemy przekazać do kancelarii która ma największe doświadczenie w wybranym problemie prawnym. Tego właśnie wymaga rynek. Jeśli ktoś mówi że jest specjalistą prawa w każdej dziedzinie, to być może się pomylił. Działam na rynku blisko dwa lata i najwięcej klientów mam z poleceń, teraz przyszedł czas by rozwinąć moją działalność o widoczność w internecie

piątek, 5 lipca 2019

Czy wiesz że nie wszystkie długi są wymagalne mimo że otrzymałeś groźne pismo

Anuluj dług- odrzuć mandat
Od momentu w którym zostałem wkręcony w długi zacząłem zwracać uwagę na wiele podobnych sygnałów od moich znajomych którzy mają podobne doświadczenia. Okazuje się że cała ta hałastra urzędnicza i prawnicza zamiast zabrać się za uczciwą pracę żeruje na naszej potrzebie załatwienia sprawy i wkręca nas w różne mniejsze lub większe problemy.

Uważam że problem jest poważny bo od jakiegoś czasu przyglądam się walce twórcy portalu Anuluj-Mandat który postanowił przeciwstawić się tej polskiej patologii. Piszę tu słowo polskiej ale mam nadzieję że to być może rosyjska albo chociaż tatarska, bo przecież my polacy wierzący w najwyższe świętości nie jesteśmy skłonni do krzywdzenia słabszych. Dobra wiem jestem skrajnie naiwny i nic tego nie usprawiedliwia.

Uważam że to konieczna równowaga na rynku by każdy z nas mógł podjąć próbę obrony z tak przygotowany i bardzo aroganckim przeciwnikiem.
Moim zdaniem najważniejsze jest byśmy zaczęli się łączyć w grupy ludzi a nie tylko uczestniczyli bez myślnie w jakiejś anonimowej społeczności w której nie ma do kogo się zwrócić w przypadku problemu.

Jeśli masz problem prawny to skorzystaj z możliwości kontaktu z asystentką prawną, twoja spraw po skompletowaniu zostanie skierowana do właściwej kancelarii specjalizującej się w wybranym temacie.

Zapraszam do kontaktu z asystentką prawną


zobacz również meble Tczew

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz