Długo dorastałam do tego miejsca w którym obecnie jestem. Przechodziłam przez różne etapy mojej kariery zawodowej. Zawsze wiedziałam na pewno że chce być po stronie ludzi, po stronie klienta. Z tym się czuję najlepiej pomagając moim rozmówcą komunikować ich z wybraną kancelarią prawną. Ważne dla mnie jest to żeby sprawę którą razem przygotowujemy przekazać do kancelarii która ma największe doświadczenie w wybranym problemie prawnym. Tego właśnie wymaga rynek. Jeśli ktoś mówi że jest specjalistą prawa w każdej dziedzinie, to być może się pomylił. Działam na rynku blisko dwa lata i najwięcej klientów mam z poleceń, teraz przyszedł czas by rozwinąć moją działalność o widoczność w internecie

poniedziałek, 8 lipca 2019

Ostrzeżenie przed firmami windykacyjnymi

Obojętność zabija, przyłącz się do akcji
anuluj dług
Czasy mamy dziwne, bo z moich obserwacji wynika że narażenie się na długi to obecnie żaden problem i to prawie w każdej sytuacji. Nie ważne czy podejmujesz pracę czy wolontariat, jeśli ktoś chce cię pozbawić majątku i robi to z premedytacją to zrobi wszystko łącznie z podrobieniem twojego podpisu a komornik w majestacie prawa dokończy swoje dzieło. I zrobi to bez mrugnięcia okiem.

Jeśli myślisz że wystarczy w sądzie powiedzieć że na dokumencie nie ma twojego podpisu to tu cię zaskoczę, nikogo to nie zainteresuje. Co więcej prawnicy do których się zwróciłem jedyne co chcieli, to skasować mnie za niepotrzebną poradę prawną. W momęcie kiedy informuje rozmówcę przez telefon że szukam prawnika który zrealizuje działania, rozłancza się.

Bo przecież jego cel jest jeden sprzedać ci godzinę gadaniny która prowadzi do podsumowania, trzeba czekać na wyrok Sądu Najwyższego. To bardzo typowe, bo powtarza się w wielu rozmowach z ofiarami prawników którzy nie mają doświadczenia, ale są specjalistami od każdego rodzaju prawa.


TEŻ TAK MIAŁEŚ ?

Niestety takie mamy czasy że jest grupa która potrafiła się ustawić i czerpie korzyści z tragedii zwykłych obywateli.

Jeśli masz prawne zawirowania, zapytaj Asystentki prawnej co z tym można zrobić?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz